Recenze: Waylonova výchova

23. února 2013 v 7:13 | L.
2004, 87 min.
Romantický, komedie
Nový Zéland/USA
info z fdb.cz
Oficiální popis:
Romantická komedie je situována do rodinného zázemí a výchovu devítiletého chlapce Wayna, jenž přišel o své rodiče ošklivou autonehodou. V závěti bylo jejich rozhodnutí, že v případě jakékoliv smrti obou rodičů, se ujmou výchovy jeho kmotřenci. Regie majitel kavárny žije svobodný život plných milostných avantýr. Julia profesionální fotografka zase chodí s rockovými hvězdami. Oba jsou bezdětní a ani neví jak se děti mají vychovávat. Jenže přání jejich kamarádů je svede dohromady a musejí se naučit společně žít pod jednou střechou, a aby dostali právo opatrovnictví, musí Waylona vychovávat tak, jak určí soud. Je to pro ně dost těžké, plné ústupků a hledání řešení, odsunout jejich volnost a svobodu. Musí získat důvěru v nejen chlapce, ale i v sociální pracovnici, která hlídá každou chybu, kterou udělají. Nakonec vše zvládnou a zjistí, že se vlastně mají rádi jako jedna rodina a že jsou stvořeni jeden pro druhého.
Můj názor:
Moc pěkný film to je! :)
Opravdu. Konečně jsem našla film, který není typickou americkou komedií! Smutný příběh s veselým koncem... Určitě doporučuju ... :)

Recenze: Cougar town/Město žen

16. února 2013 v 6:09 | L.
Město žen (Cougar Town) — 3. série
Komedie (životní)
USA, 2009, 61x22

Čerstvě rozvedená 40-tiletá matka Jules Cobb a její pubertální syn žijí v malém městě na Floridě, kde je nejdůležitější středoškolský fotbalový tým. Není divu, když je zde tolik rozvedených, hledajících útěchu v mladých zajíčcích. Jules nejdřív nechce být jedna z nich, ale po ošklivém rozvodu a čtyřicítce na krku, začne hledat nějaké rozptýlení. Povzbuzovaná svou nejlepší kamárádkou Elle a asistentkou Laurie se Jules snaží vrátit do formy a randit jako dřív. K jejímu překvapení potkává příjemného mladíka a zjišťuje tak, že na to stále ještě má.

zajímavost:
Za seriálem stojí tvůrce oblíbeného seriálu Scrubs Bill Lawrence. (můj další oblíbený seriál :D)

Můj názor :
Je to takový ten klasický americký seriál, podobně jako Zoufalé manželky, Přátelé ... Mně se takové seriály líbí, takže se mi líbí i tenhle :D . Je to praštěná komedie, kdy se čersvě rozvedená žena ve středních letech pokouží vžít do svých 20ti let. Diskotéky, kamarádky, bláznivé večery, mladý přítel... jediná vzpomínka jsou sousedi, syn , bývalý manžel a ....

Recenze:Opravdový příběh hollywoodské hvězdičky

3. února 2013 v 8:20 | L.
Komedie/Rodinný/Drama
USA, 2008, 83 min.
info: csfd.cz, fdb.cz
Oficiální popis:
Když začínající hvězdička Morgan Carterová zkolabuje v alkoholovém opojení před jedním hollywoodským nočním klubem, je okamžitě odvezena na léčení a následně odeslána na rekonvalescenci k tetě Trudy, která žije v zapadlém městečku v Indianě. Tady má pod změněným jménem a v naprosté anonymitě najít ztracenou rovnováhu. Chodí na střední školu a vlastně poprvé žije životem typického teenagera se vším, co k němu patří. Prožívá skutečná přátelství, lásku i žárlivost.
Snímek ostříleného televizního režiséra a herce Tima Mathesona, který se žánrově pohybuje mezi teenagerskou komedií a dramatem, nabízí vedle humorných situací plynoucích ze střetu rozmazlené hvězdičky s realitou i zamyšlení nad údělem dětských hvězd, které nikdy nepoznaly obyčejný život. Hlavní roli ztvárnila herečka a zpěvačka Joanna Levesqueová, americkému publiku známá též pod přezdívkou JoJo, tetu Trudy pak populární americká herečka Valerie Bertinelliová. Není bez zajímavosti, že se režisér i obě herecké představitelky proslavili již v dětském věku a mohli tak při natáčení čerpat z vlastní životní zkušenosti. Atraktivitu snímku zvyšují četné popkulturní narážky a paralely s mediálním světem celebrit typu Lindsay Lohanové.

Můj názor:
Film se mi celkově líbil. Nějaký extra film to určitě není ,ale pokud máte volnou chvíli, tak se na něj určitě koukněte. Je to příběh podle skutečné události... Někdy nechápu tyhle hvězdy- vím, že je to velký tlak, ale víme jak většina z nich dopadá ... :) Bohužel :D ... Jinak film byl pěkný :33

Recenze: Pán domu

27. ledna 2013 v 8:39 | L.
Akční/ Komedie
USA , 2005, 96 min.
Oficiální popis
Pět univerzitních roztleskávaček se stalo svědky vraždy informátora z drogového podsvětí. Aby neskončily jako nepohodlní svědci, musí je policie ochránit. K týmu proto nastupuje nový "asistent trenéra", drsný člen Texas Rangers, poručík Roland Sharp. Jak ale uhlídat holky, které se chtějí pořád jen bavit? Poněkud upjatý Sharp zjišťuje, že udržet nekontrolovatelné školačky v pozoru a ubránit je před nebezpečím, nebude snadný úkol.

Můj názor:
Miluju tyhle komedie :) ! Jestli máte volnou chvilku určitě se na něj podívejte! Protože za mě jednoznačně (y) /kdo by nevěděl prostě "lajk"/ . Je to pěkný film! Jediné co se mi na něm nelíbí je prostě americké klišé :) ... Dokonalé postavy, dokonalý děj, dokonalé podmínky, dokonalost sama! No až na to klišé dávám (y) :D ...

Recenze: Táta za všechny peníze

21. ledna 2013 v 7:00 | L.
Táta za všechny peníze (Picture This)
Komedie,
USA,2008,89 min.
Oficiální popis
Osmnáctiletá Mandy (Ashley Tisdale) není na střední škola moc
oblíbená, ale je bezhlavě zamilovaná do hvězdy školy Drewa (Robbie Amell). Ten si jí za 4 roky ani nevšiml. Když se Mandy topila v bazénu Drew ji zachránil a zamiloval se do ní, bohužel jejich vztahu brání Mandin otec (Kevin Pollak) a Drewova bývalá přítelkyně Lisa (Cindy Busby).
Zajímavosti
Oficiální název: Picture this ...
Slovenský Tak troška sexi
Můj názor:
Klasika z USA...Středoškolačka se zamiluje do kluka, kterej si jí nevšímá ,pak si jí všimne ,ale brání jí táta a bejvalá přítelkyně jejího nastávajícího kluka. Tahle klasická americká komedie se mi líbila a někdy sem se u ní dost bavila... Určitě stojí za zkouknutí!